Eskolaz Kanpoko Ekintzak ikasgelatik kanpo eta euskaraz modu informalean lantzen diren jarduerak izanik, ezer baino lehen ongi pasatzeko uneak dira, baina ongi pasatzeak ez du esan nahi ikasten ez denik. Alderantziz, pedagogoek diote ikasteko, motibatuta ez ezik, haurrak emozionatuta egon behar duela, emozionatuta gaudeneko momentuak hobeto gogoratzen ditugulako.

Kultur eta kirol arloko 16 ekintza proposatzen ditu Haurtzaro Ikastolak, haur bakoitzak bere gogoen eta gustuen arabera aukeratzeko, baina guztietan lantzen ditugu bizitzarako ezinbestekoak diren hainbat abilezia eta balore, besteak beste: jendaurrean komunikatzea, konpromisoa, sormena, psikomotrizitatea, antolaketa, trebetasun sozialak, iniziatiba hartzea, oreka, elkartasuna, pazientzia, enpatia, entzuten jakitea, talde-lana eta herritartasuna. Horrez gain, Eskolaz Kanpoko Ekintzak haurraren garapen osoan eta autoestimuan eragiten duten saioak ere badira.

Hau da, azken urtetan eskaintzen ditugun ekintza sorta:

Kultura arloko ekintzak

1. Sorgin eta Aztien Heltzea
  2. Eskulanak
  3. Dantza Modernoa
  4. Bertsolaritza
  5. Euskal Dantza
  6. MusikArt
  7. Antzerkia
  8. Gitarra
  9. Panderoa eta kriskitinak
  10. Trikitia
  11. Mekanografia (Kluppy)
  12. Robotika (Gaurkotek)
  13. Zirko tailerra

Kirol arloko ekintzak

14. Xakea
15. Eskola Kirola
16. Atletismoa

Hainbat emanaldi ikasturtean zehar

Astetik astera gelan edo saioetan ikasitakoa baloratzeko, egindako bideaz jabetzeko eta aurrera jarraitzeko gogoa eta ilusioa mantentzeko, oso garrantzitsua da entseguetan egiten dena jendaurrean agertzea. Haurrarentzat oso bizipen garrantzitsuak dira, maiz oroitzapenetan geratzen diren horietakoak. Une horietan talde lanaren balioa indartu egiten da, urduritasunak kontrolatzen ikasten da eta ongi egindako lanaren satisfazioa handitzen da.

Ikasturte osoan zehar sortzen zaizkigun aukera guztiak baliatzen ditugu jendaurreko saioak egiteko, hala nola, herrian antolatzen diren jaiak, ikastolak berak antolatzen dituenak, puntualki jasotzen ditugun gonbidapenak eta, astero-astero, Eskola Kiroleko jardunaldiak eta atletismoko frogak.

Ikasturteko unerik gogoangarrienetakoak ekainean izaten dira. Ikasturte amaieran, udaletxeko pleno aretoan antzerki eta musika emanaldiak izaten dira, baita bi urtean behingo Haurtzaro Dantza Taldearen emanaldia ere, eta Ikastola Egunean Eskolaz Kanpoko Ekintza askoren erakustaldiak egiten ditugu.

Koordinatzaile orokorra Alaitz Bergaretxe da.

Koordinatzailearekin harremanetan jartzeko:

• Zuzenean: astelehenetik ostiralera 10:00etatik 12:00etara. Ikastolara dei dezakezue edo bertara etorri.
  • Posta elektronikora bidal dezakezu zuen oharra.