Hezkuntza Batzordea

Taldea ondorengo lagunek osatzen dute: lau Bazkide Onuradunek, hiru Lan Bazkidek, bi ikaslek eta ikastolako lehendakariak, 6 koordinatzaileek, hiru ikasketaburuek eta zuzendariak.

Bere funtzioen artean honakoak daude:

1. Hezkuntza arloan bereziki ikastolaren berri izatea, gainbegiratzea eta beharrezkoa denean proposamenak lantzea.
  2. Hezkuntza Proiektuan jasota dagoen Ikasleen Araudiari jarraipena egitea eta aldaketak proposatzea.
  3. Gatazketan eta elkarbizitzan ematen direnean egoera desberdinetan, Hezkuntza Proiektuko Ikasleen Araudiaren atalean jasotzen den kasuetan erabakiak hartzea.
  4. Ikastolako proiektu eta errendimendu eskolarra jarraitzea.
  5. Pedagogia arloko plangintza aztertzea, Kontseilu Errektorean aurkeztu eta onartu aurretik.
  6. Kontseilu Errektoreak delegatzen dizkion eginkizunak betetzea.

Talde honen helburu nagusia ikastolako hezkuntza eremuaren kudeaketa orokorra aurrera ateratzea da eta, horretarako, hilabetean behin biltzen da: astelehenetan 17:00etatik 19:00etara (Bizikidetza Behatokiko bilera dagoen hilabetean ez da Hezkuntza Batzordeko bilerarik izango).

Erabakiak aho batez hartzen saiatzen dira. Lehendakariak, berdinketa baten aurrean, edo ikastolaren interes orokorrak jokoan ikusiz gero, ahalmena izango du gaia Hezkuntza Batzordetik atera eta Kontseilu Errektorea eramateko.

Hezkuntza Batzordea

Iñaki Uzkudun