Haurtzaro Ikastolaren barne komunikaziorako buletina. Ikusi mezu hau zure nabigatzailean
logoa

34
zenbakia



2026ko maiatzaren 22a

An image of...

Temas Generales

Buletina IZENBURUAK (3)
WhatsApp Image 2026-05-21 at 10.55.19
20260521_110352
IMG_20260521_101928
IMG_6667

1.- Bi ekimen elkarrekin

Goiz ederra pasa genuen atzo guztiak elkarrekin. Eguraldia lagun, Txara basoan elkartu ginen HH3tik DBh 4ra bitarteko ikasle, irakasle, langile eta familiak.

Ondotik, kidetze taldeetan, Oiartzun ibaia garbitzen aritu ginen, baita zaborra bildu ere.

Eskerrik asko guztioi!

1.- Dos actos en conjunto

Ayer pasamos una buena mañana todos/as juntos/as. El tiempo nos acompaño y nos juntamos en el bosque de Txara todos/as los/as alumnos/as, trabajadores y familias.

A continuación, en los grupos de bizikidetza, trabajamos en la limpieza del río Oiartzun y en la recogida de la basura.

¡Gracias a todos!
90eaba7b-80eb-4e3f-924c-6c437f451f29
Buletina IZENBURUAK
Azoka solidarioa

2.- Igandean LH6koen elkartasun azoka

Duela aste batzuk iragarri bezala, 6. mailakook Euskal Herriko Down Sindrome fundazioaren aldeko ekintza solidarioetan erabat murgilduta gaude:
  • Tolaita tabernan bi pertsonentzako otordua eta Arraztalo Elkartekoen produktu-saskia sari duten errifak herrian barrena saltzen ari gara. Oraindik errifa batzuk saltzeko ditugunez, erostera animatzen zaituztegu.
  • Datorren igandean, maiatzak 24, Arraguako festetan goiz eta arratsaldez. Elkartasun Azoka egingo dugu. Horretarako, hainbat produktu gozo eta eskuz egindako objektuak eskainiko ditugu.
Ikus zenezaketenez, badugu zer eskertua Tolaitari, Dixiduri, Arraztalori eta eskulanak egiten lagundutako guztiei. Gora zuek!

Ekintza guzti hauek amaitutzat ematean, hitzordua dugu fundazioarekin, lortutako dirua eman eta haien lanaz hitz egiteko. Pozik eta ilusioz beteta gaude elkartasun proiektuarekin!

INFO GEHIAGO: https://www.downpv.org/eu

IKUSI IKASLEEN BIDEOA

2.- Mercadillo solidario de 6º de Primaria el domingo

Como anunciamos hace unas semanas, les estudiantes de 6º curso de Primaria estamos completamente involucrados en acciones solidarias a favor de la Asociación de Sindrome de Down de Euskal Herria:
  • Estamos vendiendo rifas con dos premios: el primero de una comida para dos personas en el restaurante Tolaita y el segundo, una cesta con productos de Arraztalo. Como aún nos quedan algunas rifas por vender, os animamos a comprarlas.
  • El próximo domingo, 24 de mayo, durante las fiestas de Arragua, realizaremos un Mercadillo Solidario por la mañana y por la tarde. Para ello, ofreceremos diversos productos dulces y objetos hechos a mano.
Como podéis ver, tenemos mucho que agradecer a la gente de Tolaita, Dixidu, Arraztalo y a todas las personas que nos han ayudado con los trabajos artesanales. Gora zuek!

Cuando terminemos con todas estas iniciativas, tenemos una cita con los representantes de la fundación para entregarles el dinero conseguido y hablar sobre su trabajo. ¡No nos falta ilusión!

MÁS INFO: https://www.downpv.org/eu

VER EL VIDEO DE LOS ALUMNOS/AS

An image of...

3.- Jantokiko erabiltzaileentzat ohar garrantzitsua: EKAINA

Gogoratu nahi dizuegu, datorren ekainaren 8tik 19ra, ikasturteko azkeneko egunetan, ikasleak jardunaldi murriztuan egongo direla, goizez bakarrik. Xehetasunak:
  • HH eta LHko ikasleen kasuan goizeko saioa 12:00etan amaituko dute, ondoren bazkaltzera joango dira eta zerbitzua 14:30ean amaituko da. HH3ko ikasleek ez dute siestarik egingo egun hauetan.
  • DBHko ikasleen kasuan, ondorengo ordutegia izango dute: 9:00-13:10, ikasturte hasierako lehenengo astean bezala. Jantokian geratuko diren ikasleek zaintza izango dute 14:00ak arte eta jarraian jantokiko zerbitzua izango dute 15:15ak arte. Ekainaren 19an ordutegi berezia izango dute: 10:00-12:00, 13:00etan bazkaria.
  • Azken egunean ere, ekainak 19, jantokiko zerbitzua eskainiko dugu.
  • Jantokiko erabiltzaile FINKO GUZTIEK bete behar duzue inprimakia, BAIEZKOA edo EZEZKOA bada ere.
Ikasle bakoitzeko inprimaki bat bete behar duzue eta bertan zehaztu irteteko baimenak ere. Datu horiek orain jakitea beharrezkoa dugu gure antolaketarako. Maiatzaren 27a izango da inprimakia betetzeko azken eguna.

3.- Aviso importante para las personas usuarias del comedor: JUNIO

Os recordamos que, del 8 al 19 de junio, últimos días del curso, los alumnos/as tendrán una jornada reducida, solo de mañanas. Aquí tenéis todos los detalles:
  • Los y las alumnos/as de HH y LH terminarán la sesión matinal a las 12:00, después irán a comer y el servicio finalizará a las 14:30. Los y las alumnos-as de HH3 no harán siesta esos días.
  • Los y las alumnos/as de ESO tendrán de lunes a viernes el siguiente horario: de 9:00 a 13:10. Como la primera semana de curso. Los y las que se queden en el comedor tendrán custodía hasta las 14:00 y a continuación tendrán servicio de comedor hasta las 15:15. El 19 de junio tendrán horario especial. 10:00-12:00, La comida a las 13:00h.
  • El último día, el 19 de junio, también ofreceremos servicio de comedor.
  • TODOS/AS LOS Y LAS USUARIOS/AS FIJOS/AS del comedor deben cumplimentar el formulario, tanto si la respuesta es SÍ como si es NO.
Para nuestra organización, necesitamos saber estos datos. Hay que rellenar un formulario por alumno/a y especificar los permisos de salida. El 27 de mayo será el último día para comunicar los cambios. Formulario de inscripción.
An image of...
Ikastola Eguna 2026 egitaraua

4.- Ikastola Eguna: bazkarirako txartelak eta ginkana

BAZKARIA:
Bazkarirako txartelak maiatzaren 25etik ekainaren 1a arte, edo txartelak agortu bitartean, idazkaritzan eros ditzakezue. Prezioa: 21€ helduak eta 11€ ikasleak.


MENUAK
  • Helduek:
    • Entsalada mistoa
    • Baserriko oilaskoa parrillan
    • Txerri saiheskia parrillan
    • Eceizako pasteltxoak
  • Ikasleek:
    • Urdaiazpiko kroketak
    • Hanburgesa eta saltxitxa parrillan patatekin
    • Izozkia
Bazkalorduan ikasleen ardura gurasoena dela gogorarazi nahi dizuegu.

GINKANA
Gogoratu gurasorik gabe ezinezkoa dela ginkana antolatzea, ikasle guztiek parte har dezaten, 80 gurasoren laguntza beharrezkoa dugu. Orain arte 50 gurasok eman duzue izena, baina ez da nahikoa.
Jarraian duzue zeregin honetan izena emateko inprimakia.

EGITARAUA:
Prest dago eta lotura honetan duzue eskuragarri.

4.- Día de la Ikastola: tickets para la comida y ginkana

COMIDA:
Los TICKETS para la comida estarán a la venta en la secretaría de la ikastola del 25 al 1 de junio, o hasta que se agoten. El precio: 21€ los adultos-as y 11€ los alumnos/as.

MENÚS
  • Adultos-as:
    • Ensalada mixta
    • Pollo de caserío a la parrilla
    • Costilla de cerdo a la parrilla
    • Pastelitos de Eceiza
  • Infantil:
    • Croquetas de jamón
    • Hamburguesa y salchicha a la parrilla
    • Helado
Os recordamos que a la hora de comer la responsabilidad de los menores es de los padres, madres y/o tutores-as.

GINKANA
Recordad que para que puedan participar todos los alumnos-as que se inscriban, necesitamos la ayuda de 80 voluntarios-as. Hasta ahora, hay 50 personas inscritas, pero no es suficiente.
A continuación, tenéis el formulario para inscribiros.

PROGRAMA
En este enlace tenéis el PROGRAMA también.
Ikastola Eguna 2026 egitaraua2
Gelako argazkiak nork EZ du nahi (1)
LA TABERNA QUE ORGANIZAN LAS FAMILIAS DE DBH 3
Pantaila-argazkia 2026-05-20 180315

DBH 3ko familien mezua:

Prest dugu aurten ere Ikastola Egunean DBH 3koen tabernarako eskaintza guzti-guztia!

Ikastolako azken ikasbidaiaren finantzaketarako antolatzen dugu urtero taberna eta aurten gure txanda da. Tabernan bertan kontsumitzera animatu nahi zaituztegu.

Familia guztiarentzat eskaintza zabala prestatu dugu:
pintxo eta bokata goxo-goxoak, edari fresko zein beroak, krep egin berriak, gozoak, litxarkeriak, helatuak, krispetak eta kafeak ere eskainiko ditugu, bazkalondorako.

Gazte pack-en tiketak erosteko egunak
MAIATZAK 28: 10:30-11:30
EKAINAK 2: 10:30-11:30
MAIATZAK 29: 16:30

Zuen laguntza behar dugu! Zuen zain egongo gara. Animatu eta etorri!

El mensaje de las familias de DBH 3:

¡Ya tenemos preparada la oferta completa para el bar del Día de la Ikastola que organizan las familias de 3º de ESO!

Cada año organizamos el bar para financiar el viaje de fin de estudios y este año es nuestro turno. Os queremos animar a que vengáis a consumir en el propio bar.

Tenemos preparada una amplia oferta para toda la familia: pinchos y bocadillos deliciosos, bebidas frescas y calientes, crepes recién hechos, dulces, chucherías, helados. palomitas. y también ofreceremos cafés para después de comer.

28 de MAYO: 10:30-11:30
2 de JUNIO: 10:30-11:30
29 de MAYO: 16:30

¡Necesitamos vuestra ayuda! Os estaremos esperando. ¡Animaos y venid!
Buletina IZENBURUAK (1)
EUSKALTZALEON_MARTXA

5.- Euskaltzaleon Martxa ekainaren 13an, Iruñean

Euskalgintzaren Kontseiluak martxa jendetsua antolatu du ekainaren 13an Iruñean, "Euskaraz bizitzeko behar den dena" lelopean. Euskararen etorkizunarekiko kezka eta haren biziberritzearen aurkako presioa direla medio, Pizkunde berri bat bultzatu nahi da eta ikastolatik bertan parte hartzeko gonbidapena egin nahi da.

Arratsaldeko 17:00etan hiru puntutatik (Antoniutti, Runako Parkea eta Askatasun Enparantza) abiatuko da aldarrikapena eta hiru zutabeek Gazteluko Plazan bat egingo dute ekitaldi nagusia egiteko. Zutabe bakoitzak aldarrikapen nagusi bat ordezkatuko du:
  1. Ofizialtasun osoa – lurralde guztietan, Ipar Euskal Herritik Nafarroa eta EAEra.
  2. Jauzia hizkuntza politiketan – erakundeak eta alderdiak interpelatzeko, euskararen ezagutza eta erabilera sustatzeko.
  3. Euskaltzaletasuna – egunerokoan euskaltzale moduan jokatzeko eta elkarrekin antolatzeko deia.
Mundua euskararen eta euskaldunon aurka datorren honetan, guk euskara dugu mundutzat.

EUSKALTZALEON GARAIA DA!

INFORMAZIO GEHIAGO: https://pizkundea.eus/

5- Marcha de los Euskaltzales el 13 de junio en Iruñea

El Consejo del Euskera ha organizado una multitudinaria marcha el 13 de junio en Pamplona bajo el lema "Euskaraz bizi behar den dena". La preocupación por el futuro del euskera y la presión contra su revitalización hacen que se quiera impulsar un nuevo Renacimiento e invitar a participar en él desde la ikastola.

A las 17:00 de la tarde la reivindicación partirá de tres puntos (Antoniutti, Parque de la Runa y Plaza de la Libertad) y las tres columnas se unirán en la Plaza del Castillo para realizar el acto central. Cada columna representará una reivindicación principal:
  1. Oficialidad plena – en todos los territorios, desde Iparralde a Navarra y la CAV.
  2. Salto en las políticas lingüísticas – para interpelar a instituciones y partidos, para fomentar el conocimiento y uso del euskera.
  3. El vasquismo – llamada a comportarse y organizarse como euskaltzales en el día a día.

    Ahora que el mundo viene en contra del euskera y de los vascos, nosotros/as tenemos el euskera por mundo.

    ¡ES EL MOMENTO DE LOS EUSKALTZALES!
MÁS INFORMACIÓN: https://pizkundea.eus/
EKAINAK 13 Autobuseko kartela

Autobusa prest Euskalgintzaren Kontseiluaren deialdirako

Haurtzaro eta Ttur-ttur elkarteek autobusa antolatu dute Euskalgintzaren Kontseiluak deitutako ekitaldira joateko. Txartelak salgai daude dagoeneko, 10 euroan ikastolako idazkaritzan edo Txokolategian.

Autobús preparado para la convocatoria del Consejo de Euskalgintza

Los colectivos de Haurtzaro y Ttur-ttur han organizado un autobús para acudir al acto convocado por Euskararen Kontseilua. Los billetes ya están a la venta por 10 euros en la secretaría de la ikastola o en la chocolatería.
Buletina IZENBURUAK (2)
Urmendi

6.- Agur eta aitortza eguna Urmendi Herri Proiektuari

Urtero data hauetan Urmendi eguna egiten da, baina aurtengoan bizitu dugun egoera medio, bestelako ospakizuna egingo da. Urmendiko langileek eta Urmendi beti herri! 0-3 bizirik! plataformak elkarrekin antolatzen ari dira Urmendi herri proiektuari merezitako aitortza egiteko egun berezia. Ekitaldi hunkigarri honetan herriak bere esker ona adierazi nahi du urteetan zehar bertan lan egin duten pertsonei.
  • Maiatzaren 31n, igandean
  • Goizean zehar
  • Herriko plazan
Egitaraua ikusgai hemen duzu

6.- Día de despedida y reconocimiento al Proyecto Comunitario Urmendi

Cada año, por estas fechas, se celebra el Día de Urmendi, pero dadas las circunstancias vividas este año, se quiere hacer una celebración diferente. Las trabajadoras y trabajadores de Urmendi y la plataforma ¡Urmendi siempre pueblo! ¡0-3 vivo! están organizando conjuntamente un día especial para rendir el merecido homenaje al proyecto comunitario Urmendi. En este emotivo acto, el pueblo quiere expresar su agradecimiento a todas las personas que han trabajado durante estos años.
  • 31 de mayo, domingo
  • A lo largo de la mañana
  • En la plaza del pueblo
Para saber la programación pincha aquí
IZENBURUAK (62)

7.- XANISTEBANETAKO TXOSNAN LAN egiteko deialdia

Txosna martxan da eta, urtero bezala, Xanistebanetan oiartzuarrei zerbitzu txukun bat eskaintzeko asmoa dugu. Ikasleek oporrak hartu aurretik antolatu nahi ditugu egun bakoitzeko txandak eta aurten TABERNAN zein egunetan lan egiteko prest zaudeten jakin nahi dugu. Guztira 150 lagun behar ditugu txandak osatzeko, txanda bakoitzeko 28 lagun inguru; urtero lan egiten duzuenez gain, orain arte tabernan lana egin ez duzuenen partehartzea ere beharrezkoa dugu.


  • Abuztuaren 2tik 5era (abuztuaren 6a DBH3. mailako gurasoekin osatuko dugu):
    1. txanda (16:00-19:00). Txanda motzetan HHn haurrak dituzten gurasoak lehenesten ditugu.
    2. txanda (19:00-bukatu arte).
  • Madalenetan, Orereta Ikastolako tabernako txanda: uztailaren 21ean. Xanistebanetan lan egitea gaizki badatorkizue, txanda honetan izena ematera animatzen zaituztegu. Madalenetan Haurtzaro Ikastolak lan egiten du hango txanda batean eta Oreretako gurasoak, trukean, abuztuaren 2an gure tabernan aritzen dira lanean, koadrillen afari egunak direlako bi egunak.
INPRIMAKIA

OHARRA: Txandak osatu ahala, inprimakitik kentzen joango gara.

7.- LLAMAMIENTO PARA TRABAJAR en la txosna de XANISTEBANES

La txosna ya está en marcha y, como siempre, tenemos la intención de ofrecer un servicio decente a los y las oiartzuarras en los Xanistebanes. Queremos organizar los turnos de cada día antes de que los alumnos-as cojan las vacaciones y saber qué día estáis dispuestos-as a trabajar este año. Necesitamos 150 personas para completar los turnos, unas 28 personas por turno; además de las personas que trabajáis todos los años, necesitamos la participación de los y las que hasta ahora no lo habéis hecho.



  • Del 2 al 5 de agosto (el día 6, vamos a cubrir con las familias de DBH3):
    1. ª tanda (16:00-19:00). En los turnos cortos priorizamos a los y las que tienen hijos-as en HH.
    2. ª tanda (19:00-hasta cerrar).
  • Madalenas. Turno en el bar de la Ikastola Orereta: 21 de julio. Si os viene mal trabajar en xanistebanes, os animamos a que os apuntéis a este turno. En Madalenas la Ikastola Haurtzaro hace un turno de allí y, a cambio, padres y madres de Orereta trabajan el 2 de agosto en nuestro bar, porque los dos días son días de cena de cuadrillas.
    FORMULARIO

    NOTA: Se irán quitando del formulario los turnos completados.
    Gelako argazkiak nork EZ du nahi (3)

    8- Arropa asko pilatu da sarrerako pertxeroan

    Ikasleek ahazten duten arropa sarrera nagusian dagoen pertxeroan zintzilikatzen dugu. Hiruhileko honetan asko pilatu da. Hiruhileko amaierarekin batera, ekainaren 19an, ostirala, bertatik kenduko dugu. Beraz, zerbait falta baduzu, pasa zaitez erretiratu aurretik bila.

    Galdutako beste gauzak idazkaritzan jasotzen ditugu; bertan galde dezakezue zerbait galdu baduzue.

    8.- Hay mucha ropa en el perchero de la entrada

    La ropa que olvidan los alumnos-as la colgamos en el perchero que hay en la entrada principal. En este trimestre se ha acumulado mucha. Al final del trimestre, el viernes, 19 de junio, la retiraremos. Si crees haber perdido algo, pasa a recogerla cuanto antes.

    Los demás objetos que encontramos los recogemos en la secretaría; preguntad por aquello que hayais perdido.

    An image of...

    2 liburu gomendio aste honetan:

    Argi Hizkiak

    IRAKURRI GEHIAGO

    2 recomendaciones de libro:

    Argi Hizkiak (1)

    LEER MÁS

    An image of...

    Actividades extraescolares

    1.- Eskolaz kanpoko ekintzen ikasturte amaiera

    Iritsi zaigu eskolaz kanpoko ekintzen amaiera ere.

    Maiatzak 31n bukatuko diren ekintzak:
    • Eskola kirola
    • Trikitia eta panderoa
    • Mekanografia
    • Robotika
    • Musikart
    Ekainak 5ean bukatuko diren ekintzak:
    • Euskal dantzak
    • Bertso eskola
    • Xakea
    • Sorgin eta Aztien Heltzea
    • Atletismoa
    Ekainak 12an bukatuko diren ekintzak:
    • Dantza modernoa
    • Gitarra
    • Eskulanak
    OHARRA:
    1. Gitarraren kasuan, GOGORATU EKAINAREN 14an eguerdiko 12etan kontzertua eskainiko dutela ikasleek eta 10:00etarako egon behar dutela Landetxen prestaketa lanetarako.
    2. Antzerkiko saioak, ikasle bakoitzaren Landetxeko emanaldiarekin batera bukatuko dira.
    Parte hartu duzuen guztioi eskerrik asko! Datorren ikasturterako izen-ematea ikasturtea amaitu baino lehen irekiko dugu. Erne egon zaitezte!

    1.- Fin de curso de las actividades extraescolares

    También nos ha llegado el final de las actividades extraescolares.

    Actividades que finalizarán el 31 de mayo:
    • Deporte escolar
    • Trikitixa y pandero
    • Mecanografía
    • Robótica
    • Musikart
    Actividades que finalizarán el 5 de junio:
    • Danzas vascas
    • Bertso eskola
    • Ajedrez
    • Sorgin eta Aztien Heltzea
    • Atletismo
    Actividades que finalizarán el 12 de junio:
    • Danza moderna
    • Guitarra
    • Manualidades
    NOTA:
    1. En el caso de la guitarra, RECORDAR que el 14 de JUNIO a las 12 del mediodía el alumnado ofrecerán un concierto y que deben estar para las 10:00 horas para los preparativos de Landetxe.
    2. Las sesiones de teatro finalizarán con la actuación de cada alumno/a en Landetxe.
    ¡Gracias a todos los que habéis participado! Abriremos la inscripción para el próximo curso antes de que finalice el curso. ¡Manteneos alerta!
    An image of...

    Otros

    Arantzazu-kartela

    1. Oñatin Hiri-Orientazio Lasterketa

    Eskola-umeek orientazioa mendian bertan praktikatzeko eta norberak mapa eta iparorratzaz dituen trebeziak erakutsi ahal izateko, Eskolarteko X. Orientazio Lehiaketa´26 antolatu da.

    Oraingoan, maiatzaren 31n izango da, Arantzazun.

    Jardueraren helburuak honako hauek dira: Ikastetxe desberdinetako eskola-umeak elkarren artean zaletasuna bizi eta konpartitzea, kirol orientazioa ezagutzea, praktikarekin ondo pasatzea eta mendiko balizak bilatzea.

    Informazio gehiago eta izen-emateak: gotorientazioa.org
    Harremanetarako: info@gotorientazioa.org

    1. Carrera de Orientación Urbana en Oñati

    Con el fin de que los escolares puedan practicar la orientación en el propio monte y mostrar sus habilidades en el mapa y la aguja del norte, se ha organizado el X Concurso de Orientación Escolar '26.

    En esta ocasión será el 31 de mayo en Arantzazu.

    Los objetivos de la actividad son: que los escolares de los diferentes centros vivan y compartan afición entre sí, que conozcan la orientación deportiva, que se diviertan con la práctica y que busquen balizas de montaña.

    Más información e inscripciones: gotorientazioa.org
    Contacto: info@gotorientazioa.org
    An image of...
    footerra
    facebook instagram twitter youtube website