2023ko abenduaren 7a

1. Guraso Ordezkarien bilera: abenduak 11

Guraso Ordezkarien bilera egingo dute abenduaren 11an, astelehena, 17:00etan, jantokiko goiko solairuan.

Gogoratu bilera irekiak direla eta guraso guztiak gonbidatuta zaudetela.

2. Batzar Nagusia: abenduak 13, asteazkena

Gogoratu ikasturteko Ohiko Batzar Nagusia abenduaren 13an, asteazkena, izango dela.

3. Abenduaren 15ean, Ate Irekiak

Datorren ostiralean, abenduak 15, Ate Irekiak izango ditugu Haurtzaro Ikastolan, gure proiektu pedagogikoa ezagutu nahi duten familientzat.

Hauek dira ordutegiak:
  • Goizean: 10:00etan eta 11:00etan.
  • Arratsaldean: 14:45ean eta 15:30ean.
Izena emateko, deitu 943 491 659 telefono zenbakira edo idatzi idazkaritza@haurtzaro.ikastola.eus helbidera. Gonbidatuta zaudete. Espero zaituztegu!

4. Galdutako arropa

Ikasleek ahazten duten arropa sarrera nagusian dagoen pertxeroan zintzilikatzen dugu. Hiruhileko honetan asko pilatu da.

Galdu duenaren ardura da bertan begiratzea, eta galdutako arropa egongo balitz, zuzenean hartzea. Arropa dezente pilatzen denez, oporraldi bakoitzean jaso egiten dugu. Beraz, abenduaren 19an bertatik kenduko dugu.

Aurkitzen ditugun gainontzekoak idazkaritzan jasotzen ditugu; bertan galde dezakezue zerbait galdu baduzue.

5. Guraso musikariak, Gabon egunerako

Ikastolako Hezkuntza proiektuan hain garrantzitsuak diren ekintza osagarrietan parte hartzeko gonbidapena egitearekin batera, gurekin kantatzera eta musika jotzera animatu nahi zaituztegu. Ekintza horiek aberasteko, musikariak behar ditugu. Horregatik, etxeko musikari edo gertuko den edonoren laguntza ezinbestekoa izango da guretzat.

Gabon egunean, abenduaren 24an, goizez ikastolako hainbat ikasle talderekin abesten ateratzeko trikitilariak, pandero joleak, txistulariak, atabalariak, albokariak... behar ditugu. Animatu eta eman izena abenduaren 12a baino lehen: https://labur.eus/OKWv1

1. Reunión de Padres-Madres responsables: día 11

La reunión de Padres y Madres Delegados se celebrará el lunes 11 de diciembre a las 17:00en la planta alta del comedor.
Recordad que son reuniones abiertas y que estáis todos-as los padres y madres invitados-as.

2. Asamblea General: 13 de diciembre, miércoles

Recordad que la Asamblea General Ordinaria del curso se celebrará el miércoles 13 de diciembre.

3. 15 de diciembre, Puertas Abiertas

El próximo viernes, 15 de diciembre, tendremos Puertas Abiertas en la Ikastola Haurtzaro para las familias que quieran conocer nuestro proyecto pedagógico.

Estos son los horarios:
  • Mañana: 10:00 y 11:00.
  • Tarde: 14:45 y 15:30.
Para apuntaros, llamad al 943 491 659 o escribid a idazkaritza@haurtzaro.oikastola.eus. Estáis invitados-as. ¡Os esperamos!

4. Ropa perdida

La ropa que olvidan los alumnos-as la colgamos en el perchero que hay en la entrada principal. En este trimestre se ha acumulado mucha.

Es responsabilidad de quien ha perdido algo mirar en él y, si encuentra su ropa perdida, cogerla directamente. Como se acumula bastante, en cada periodo vacacional la recogemos. Por lo tanto, el 19 de diciembre la retiraremos del perchero. Los demás objetos que encontramos los recogemos en la secretaría; en ella podéis preguntar si habéis perdido algo.

5. Familiares músicos-as, para el día de Nochebuena

Con la invitación a participar en actividades complementarias tan importantes en el proyecto educativo de la ikastola, también os animamos a cantar y tocar música con nosotros-as. Para enriquecer estas actividades lo necesitamos. Por eso, la ayuda de las personas que tocan música en casa o alguien cercano-a será vital para nosotros-as.

El día de Nochebuena, 24 de diciembre, para salir por la mañana a cantar con varios grupos de alumnos-as de la ikastola necesitamos trikitilaris, panderos, txistularis, atabaleros, albokaris... Animaose e inscribiros antes del 12 de diciembre: https://labur.eus/OKWv1